به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    لپ تاپ هاي استوك DELL

     Ù†ØªÛŒØ¬Ù‡ تصویری برای لپ تاپ

    بخاطر اينكه در انتخاب لپ تاپ استوك DELL با مشكل مواجه نشويم و لپ تاپ خوبي را انتخاب كنيم كه علاوه بر دست دوم بودن بتواند كارآيي لازم را براي ما داشته باشد شما را با لپ تاپ هاي دل و سري هاي اصلي آن آشنا مي كنيم.

    برند DELL توسط فردي آمريكايي تاسيس شد و به دليل پيشرفت هاي چشم گيري كه از سال 1998 داشته است جزو بهترين برند هاي دنيا به شمار مي رود. در كشور ما نيز برند DELL بسيار شناخته شده است و همچنان لپ تاپ هاي قديمي دل را مورد استفاده قرار مي دهند. پس از اين لحاظ انتخاب لپ تاپ هاي استوك DELL شايد به صرفه تر باشد چرا كه با توجه به مطالب گفته شده مي توان به زياد بودن عمر مفيد اين لپ تاپ ها پي برد.

     

    شناخت خانواده لپ تاپ هاي DELL جهت انتخاب بهتر لپ تاپ هاي استوك DELL

    دل داراي چندين  خانواده معروف است كه در ادامه به بررسي آن ها مي پردازيم.

     

    • Inspiro: اين خانواده از پرطرفدارترين لپ تاپ هاي دل شناخته مي شود. به دليل تنوع زياد محصول و همچنين داراي كارآيي هاي زيادي كه مي باشد و اغلب مصارف خانگي و اداري و شخصي دارد. تنوع قيمت در محصولات اين خانواده بسيار زياد است. ولي مي تواند گزينه خوبي براي خريد لپتاپ استوك dell باشد. البته اگر خواهان عمر مفيد اين لپ تاپ به هنگام خريد هستيد و ميخواهيد از خريد يك لپ تاپ استوك پشيمان نشويد پس به مدل هاي آن و همچنين سالم بودن لپ تاپ استوكي كه تهيه مي كنيد دقت كنيد. اگر آسيب هاي جدي فيزيكي و سخت افزاري نداشته باشد مي تواند لپ تاپ استوك خوبي از برند دل باشد.

     

    • Vostro: اگر شما خواهان خريد يك لپ تاپ استوك DELL و در عين حال لوكس هستيد گزينه خوبي براي انتخاب شما است زيرا همچنان كه كارآيي و سالم بودن و قدرت آن در انتخاب يك لپ تاپ استوك براي شما مهم است، از لحاظ ظاهري نيز مي تواند بسيار مهم باشد. زيرا در بيشتر مواقع هنگام خريد يك لپ تاپ استوك ابتدا ظاهر آن است كه خود نمايي مي كند. اين خانواده نسبت به خانواده اينسپايرون داراي تنوع كمتري است. و باتوجه به مشخصات مخصوص خود براي استفاده كاربر مربوط به خود مناسب هستند.

     

     

    • Latitude: لتيتيود دل كه در هنگام خريد يك لپتاپ استوك DELL مي تواند لبخند رضايت را به لبان شما بياورد حتما اين سوال برايتان پيش آمد، كه چرا؟ علت آن قدرت و كيفت بسيار بالاي آن است. حتي در جاهايي مثل ارتش خود آمريكا به دليل قدرتمند بودن اين مدل از خوانواده دل، از آن استفاده مي شود. پس اگر قصد خريد يك لپ تاپ استوك DELL، صنعتي و نظامي را داريد، اين مدل را به شما پيشنهاد مي كنم.

     

     

    • XPS: اين مدل از لپ تاپ هاي دل نيز مي تواند گزينه خوبي براي خريد يك لپ تاپ استوك DELL باشد چرا كه اين سري از لپ تاپ هاي DELL با لپ تاپ هاي اپل رقابت مي كند. باتوجه به قيمت بسيار بالاي اين لپ تاپ ها نسبت به ديگر خانواده لپ تاپ هاي دل، شما مي توانيد اين لپ تاپ ها را در دست افرادي مثل تاجران و بيزينس من ها و... ببينيد. پس مي توانيد براي داشتن يك لپ تاپ استوك DELL و باب ميلتان از هر جهت روي اين مدل نيز حساب كنيد.

     

     

    • Alienware: اگر گيمر هستيد و ميخواهيد يك لپ تاپ خوب و قدرتمند استوك DELL خريداري كنيد، اين خوانواده به شما پيشنهاد مي شود.

     

    همانطور كه سري هاي لپ تاپ هاي DELL را بررسي كرديم شما مي توانيد با توجه به نياز خود بهترين آن ها را انتخاب كنيد و از خريد يك لپتاپ استوك پشيمان نشويد. همانطور كه مشاهده كرديد در هنگام خريد لپ تاپ هاي استوك DELL و لپ تاپ استوك HP با تنوع هاي زيادي روبه رو هستيد. پس با دقت لازم و بسته به نياز خود بهترين لپتاپ دست دوم از اين برند ها را داشته باشيد.

     

     

     منبع : وب سايت اول استوك 

    admin
    چهارشنبه 26 دی 1397 - 16:56
    بازدید : 301
    برچسب‌ها :

    در این مطلب با کایلی جنر که از هنرپیشه ها و مدل های معروف آمریکایی می باشد آشنا می شوید . بد نیست بدانید که او یکی از جوان ترین میلیاردرها در دنیا می باشد .در ادامه بیشتر با او آشنا می شوید .
    کایلی جنر مدل و کارآفرین آمریکایی و متولد سال ۱۹۹۷ می باشد .او با حضور در مجموعه په به پای خانواده کارداشیان , به شهرت رسید .مادر او کریس جنر نیز از بازیگران آمریکایی می باشد .بد نیست بدانید که او یک کارآفرین نیز می باشد , و برندهایی در زمینه لاک , لباس و جواهرات دارد .همسر او تراویس اسکات از خوانندگان رپ می باشد و آنها, صاحب یک دختر هستند.

    کایلی جنر

    کایلی جنر


    کایلی کریستن جنر (انگلیسی: Kylie Kristen Jenner) زاده ۱۰ اوت ۱۹۹۷ مدل، هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت, شبکه‌های اجتماعی اهل ایالات متحده آمریکا است. و در مجموعه تلویزیونی پابه‌پای خانواده کارداشیان در شبکه (ئی!), همراه با خانواده‌اش خوش درخشید و محبوبیت زیادی کسب نمود.

    در سال ۲۰۱۴ مجله تایمز کایلی و کندال جنر را جزو ۲۵ نوجوان تأثیرگذار، به دلیل نفوذ قابل توجهی در بین نوجوانان معرفی کرد.

    کایلی جنر
    کایلی جنر و همسرش
    خانواده

    کایلی کوچکترین فرزند کیتلین جنر (با نام پیشین بروس جنر) برنده بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۷۶ و کریس جنر, بازیگر تلویزیونی است. خواهر بزرگتر کایلی کندال جنر است.

    او از طرف مادر، سه خواهر ناتنی از کورتنی کارداشیان، کیم کارداشیان ،کلویی کارداشیان و یک برادر به نام , «راب کارداشیان» و از طرف پدر، سه برادر ناتنی برودی جنر، براندون جنر، برت جنر و یک خواهر ناتنی کیسی جنر دارد.

    تحصیل

    کایلی در سال ۲۰۱۵ با مدرک دیپلم از دبیرستان Laurel Springs School فارغ‌التحصیل شد.

    برندهای تجاری

    کایلی صاحب دو برند لاک ناخن به نام‌های Wear Something Spar-kylie و Rainbow in the S-kylie است. درنوامبر ۲۰۱۳ از هر کدام از این برنده ۱۰۰٫۰۰۰ دلار بدست آورد.

    در فوریه ۲۰۱۳، او با نام تجاری لباس «پکسان» (PacSun) و همراه با خواهرش کندال، برند «کندال و کایلی», (Kendall & Kylie) را بنیانگذاری کرد.

    کایلی جنر
    بیوگرافی کایلی جنر
    سهامدار شدن کایلی جنر
    در ژوئیه ۲۰۱۳ خواهران جنر سهامدار جواهرات Pascal Mouawad’s Glamhous و در فوریه ۲۰۱۴ جزو سهام داران, برند کیف و کفش Steve Madden’s Madden Girl شدند.

    از اکتبر ۲۰۱۴ او همچنین سهام دار Bellami Hair (برند محصولات اکستنشن مو و برس) و از فوریه ۲۰۱۵ , سفیر برند Nip Fab (مراقبت از پوست) است.

    در ماه ژوئن ۲۰۱۵ کایلی و کندال خط تولید خود را با نام Kendall Kylie راه‌اندازی کردند.

    خیریه

    کایلی جنر در سال ۲۰۱۳ با به مزایده گذاشتن لباس‌های قدیمی در وبگاه ای‌بی به کودکان بیمارستان لس‌آنجلس, کمک کرد. خواهران جنر و کارداشیان‌ها از این راه ۲۷٬۶۸۲٫۹۶ دلار آمریکا جمع‌آوری کردند , و به کودکان بیمارستان اهدا کردند.

    در تاریخ ۱۰ نوامبر، ۲۰۱۳ جنر به همراه بقیه اعضای خانواده اش در بنیاد خیریه فروش حیاط شرکت کردند, و درآمد حاصل را به کودکان گرسنه اختصاص دادند.

    در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۴ کایلی به همراه خواهرانش کلویی و کندال و لیل تویست (رپر آمریکایی) به خیریه بازی بولینگ پیوستند. همچنین در مراسم بنیاد خیریه رابین هود شرکت کرد و بیش از یک میلیون دلار جمع‌آوری کرد.

    کایلی جنر
    کایلی جنر و دخترش
    خواهران جنر در خیریه مشهور Kickball در گلندیل کالیفرنیا که به همراه کریس براون (خواننده آمریکایی) شرکت کردند.

    زندگی شخصی

    در فوریه سال ۲۰۱۵ جنر یک عمارت مجللی به قیمت ۲٬۷۰۰٬۰۰۰ دلار در کالیفرنیا خرید و بعد از تولد ۱۸ سالگی, به آنجا نقل مکان کرد.

    دلیل جدایی کایلی جنر از همسرش
    در سال ۲۰۱۴ کایلی به دلیل قرار گذاشتن با تایگا مورد انتقاد شدید قرار گرفت و این جنجال به دلیل اختلاف سنی, بین کایلی و تایگا بود. این دو در آوریل از هم جدا شدند.

    در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ کایلی با خواننده رپ به نام تراویس اسکات وارد رابطه دوستی شد. این زوج, در فوریه سال ۲۰۱۸ صاحب دختری به نام Stormi Webster شدند.

    او در ۱۵ می ۲۰۱۵ در برنامه تلویزیونی پابه‌پای خانواده کارداشیان به تزریق لب‌هایش اعتراف کرد.

    ثروت شخصی

    لاکچری دات کش به نقل از مجله فوربز در جولای ۲۰۱۸ اعلام کرد که ثروت شخصی کایلی جنر ۹۰۰ میلیون دلار می باشد. او هم اکنون جوان ترین میلیونر خودساخته است.

    کایلی جنر
    عمارت مجلل کایلی جنر
    دارای بیشترین تعداد لایک در شبکه اجتماعی اینستاگرام

    پستی که کایلی جنر در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۱۸ در پروفایل اینستاگرام خود منتشر کرده است با بیش از ۱۷ میلیون لایک, رکورد دار بیشترین تعداد لایک در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

    بیشتر بدانید ثروت کایلی جنر (Kylie Jenner) چقدر است؟

    کایلی جنر (Kylie Jenner)، مدل آمریکایی، ستاره برنامه های تلویزیونی و کارآفرین کسب و کار لوازم آرایشی است. کایلی که با حضور در مجموعه تلویزیونی پا به پای خانواده کارداشیان (Keeping Up with the Kardashians), به شهرت رسید، هم اکنون لقب جوان ترین بانوی ثروتمند خودساخته را یدک می کشد.

    میزان ثروت کایلی جنر
    بنا به گزارش مجله فوربس (Forbes)، ثروت کایلی جنر هم اکنون ۹۰۰ میلیون دلار است و انتظار می رود که وی, بتواند به جمع میلیاردرهای دنیا بپیوندد.

    کایلی جنر کوچکترین دختر کریس جنر (Kris Jenner)، تهیه‌کننده تلویزیون و بازرگان آمریکایی، بوده است. پدر وی نیز بروس جنر (Bruce Jenner)، ورزشکار سابق المپیک بوده است. خواهر بزرگتر وی کندال جنر (Kendall Jenner), و خواهر ناتنی وی نیز کیم کارداشیان (Kim Kardashian) می باشد.

    کایلی جنر
    زندگینامه کایلی جنر
    کایلی جنر متولد ۱۰ اوت ۱۹۹۷ در شهر لس آنجلس می باشد. وی که پس از کار مدلینگ و بازیگری به شهرتی نسبی , دست یافت، طی سال های اخیر با فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی و راه اندازی کسب و کار خودش , توانست خیلی زود به ثروتی فراوان دست یابد.

    به طوری که یکی از پست های کایلی جنر در فوریه ۲۰۱۸، رکورد بیشترین لایک را در شبکه اجتماعی اینستاگرام , (Instagram) کسب کرده است.

    از جمله کسب و کارهای کایلی جنر می توان به خط تولید رژ لب و خط لب Lip Kits محصولات آرایشی Kylie Cosmetics , اشاره کرد که اخیرا تولیدات خود را به ارائه محصولات سایه چشم و هایلایتر نیز افزایش داده است.

    محصول نسخه محدود drops کایلی جنر توانست در نوامبر ۲۰۱۶ طی ۲۴ ساعت به رقمی معادل ۱۹ میلیون دلار برسد.

    محصولات آرایشی کایلی (Kylie Cosmetics) از زمان راه اندازی آن در فوریه ۲۰۱۶ تا به اکنون رقمی معادل, ۶۳۰ میلیون دلار فروش رفته است.

    خط تولید لوازم آرایشی کایلی جنر
    اگرچه کایلی جنر با افراد زیادی از جمله خواهرانش همکاری های تجاری دارد، اما خط تولید لوازم آرایشی, موفق Kylie Cosmetics که مالکیت آن صد در صد در اختیار خودش هست، توانسته وی را به ثروتمندترین , فرد خانواده کارداشیان – جنر تبدیل کند.

    کایلی جنر
    عکس های کایلی جنر
    در ادامه ثروت فعلی اعضای خانواده وی را ملاحظه می کنید:

    کیم کارداشیان (Kim Kardashian): 175 میلیون دلار

    کلویی کارداشیان (Khloe Kardashian): 40 میلیون دلار

    کورتنی کارداشیان (Kourtney Kardashian): 35 میلیون دلار

    کندال جنر (Kendal Jenner): 18 میلیون دلار

    راب کارداشیان (Rob Kardashian): 6 میلیون دلار

    به گزارش مجله Luxury.cash، ثروت کایلی جنر (Kylie Jenner) ۲۱ ساله هم اکنون ۹۰۰ میلیون دلار می باشد.

     منبع : persianv.com

    admin
    جمعه 21 دی 1397 - 18:33
    بازدید : 453
    برچسب‌ها :

    در Oticon، مردم براي اولين بار مي آيند اين بيش از يك تلنگر است - يادآوري اين است كه شنوايي براي كيفيت زندگي مهم است. از آنجا كه شنيدن و ارتباط دادن براي اتصال به عنوان افراد بسيار مهم است، Oticon بر تكنولوژي نوآورانه و پيشرفته تمركز مي كند تا به شما كمك كند تا بيشترين استفاده از روابط خود را انجام دهيد. Oticon انواع وسيعي از محصولات بهداشت شنوا را شامل مي شود، از جمله سمعك هاي پيشرفته.

    سمعك ساخته شده توسط Oticon
    Oticon مدل هاي سمعك كامل را در تمام اندازه ها و قيمت ها توليد مي كند. آخرين مدل آنها اپن ناميده مي شود و تا بهار 2017 در سه سطح موجود است: Opn 1 (Premium و Full featured)، Opn 2 و Opn 3. اين سطوح، مزاياي Opn را در اختيار مصرف كنندگان قرار مي دهد . سمعك Opn براي كاهش سر و صدا در اطراف مصرف كننده طراحي شده است تا راحتي را افزايش داده و توانايي طبيعي مغز را براي انتخاب سيگنال هاي گفتاري افزايش دهد. سمعكOpn در حال حاضر در يك سبك بي نظير، ميني گير گيرنده در گوش (RITE)، ميني RITE با T-coil و BTE براي خسارات شنوايي شديد به عمق در دسترس است. ديگر مدل هاي فعلي توليد شده توسط Oticon عبارتند از Alta2، Nera2 و Ria2.

    تفاوت مدل هاي سمعك
    Oticon به طور كلي مدل هاي شنوايي خود را به سطوح تكنولوژي سازماندهي مي كند تا متناسب با نيازهاي زندگي هر بيمار باشد. اكثر تكنولوژي ها در مجموعه گسترده اي از سبك ها و رنگ هاي شنوايي استفاده مي شود.

    سمعك "حق بيمه" بالا ترين خط، با بهترين تكنولوژي و نوآوري هاي اخير است. به عنوان مثال، سمعك Opn بر روي يك تراشه جديد ساخته مي شود كه بسيار موثر است. اين سمعك ها همچنين به طور مستقيم به تلفن هاي همراه (ساخته شده براي آي فون) و ارتباط با ساير دستگاه هاي الكترونيكي از طريق شبكه هاي نوآورانه اين است كه (IFTTT)، به طور مستقيم پخش مي شوند. اين برنامه به كاربران اجازه مي دهد تا ادوات سمعك را با برنامه هاي كاربردي كه مي توانند كارهاي خود را در خانه، در محل كار و رفتن انجام دهد، ادغام كند. سمعك در سطح حقوقي به ويژه براي افرادي كه در محيط هاي مختلف شنوايي مختلف در طول روز در معرض ديد قرار دارند، براي لذت بردن از مكالمه پر جنب و جوش با گروه هاي افراد در مكان هاي پر سر و صدا استفاده مي شود. اين سمعك ها براي كساني كه نيازهاي ديناميك خود را به بهترين تكنولوژي نياز دارند، مناسب است.
    "بهترين" سمعك ها داراي ويژگي هايي هستند كه نيازهاي اكثر بيماران مبتلا به شيوه زندگي فعال و يا تنظيمات كم شنوايي را به چالش مي كشد. به عنوان مثال، Alta2 داراي بيشترين توانايي براي تنظيم ميزان صدا در فركانس هاي مختلف است. اين سمعك ها مي توانند بيشتر از هر محيط شنيداري را اداره كنند و براي كساني كه از صحبت هاي آرام و تعامل گروه هاي پويا لذت مي برند مناسب است.
    سمعك "بهتر" براي افرادي كه فعاليت كمتري دارند، نيازهاي ارتباطي كمتري دارند يا از دست دادن شنوايي راحت تر به نظر مي رسد. به عنوان مثال، Nera2 داراي باند باريك فركانس است كه مي تواند در سطوح مختلف پيكربندي شود.
    شنوايي "خوب" اساسي ترين تكنولوژي است. Ria2 براي كسي كه بسيار فعال نيست (و نميخواهد فعالتر باشد) مناسبتر است و همچنين داراي افت شنوايي است كه راحتتر است. اين سمعك ها براي كساني كه نيازمندي هاي ارتباطي اوليه را دارند از جمله تنظيمات آرام، تماشاي تلويزيون و داشتن مكالمه هاي يك به يك بيشتر است.
    حق بيمه، بهترين، بهتر و مناسب با قيمت سمعك ها مطابقت دارد. سمعكها با بيشترين ويژگي ها داراي بالاترين قيمت هستند.

    ويژگي وزوز سمعك Oticon است
    مدلهاي Alta2، Nera2 يا Ria2 ممكن است ارتقا داده شود تا ويژگي وزوز گوش را شامل شود كه شامل صداهاي ملايم اويايي است كه به كاربران كمك مي كند تا صداهاي زنگ خود را بهتر مديريت كنند. اين ارتقاء با افزودن نام مدل با "Pro Ti" (به عنوان مثال، "Alta2 Pro Ti") نشان داده مي شود. اين سازگار با فلسفه شخصي سازي Oticon است؛ اين شركت تلاش مي كند تا انعطاف پذيري را براي پزشك فراهم كند تا بيمار را با تكنولوژي و ويژگي هاي مناسب براي شيوه زندگي و نيازهاي شنوايي خاص مناسب سازد.

     با ارائه دهنده خود در رابطه با سياست خود بررسي كنيد.
    براي خريد سمعك مطالعه بيشتري انجام دهيد و يا به كلينيك هاي شنوايي برويد تا بتوانيد با 

    قيمت سمعك ها ي اتيكن با توجه به تكنولوژي انها تغيير ميكند . يعني سمعك هاي بروز تر و با تكنولوژي بالاتر قيمت بالاتري نسبت به سمعك هاي قديمي تر دارند.

    شما ميتوانيد سمعك ارزان و با كيفيتي كه در نظر داريد را از مجموعه سمعك بهار تهيه كنيد .

     اكثر برنامه هاي داراي شماره تلفن رايگان براي خدمات اعضاي ذكر شده در كارت بيمه هستند. هنگامي كه ارائه شده، پوشش 
    بيمه براي سمعك ها مي تواند به شكل هاي مختلفي باشد، از پوشش دادن مشاوره اوليه با متخصص 
    مراقبت هاي شنوايي براي پوشش دادن درصد مشخصي از هزينه هاي تمام قيمت سمعك
     و يا براي خريد قسطي سمعك اقدام نماييد .

    منبع : " samakbahar.com"

    اينستاگرام : " samakbahar @"

    admin
    جمعه 21 دی 1397 - 18:26
    بازدید : 255
    برچسب‌ها :

    بیوگرافی ویلیام شکسپیر

    در زندگی نامه ویلیام شکسپیر اینگونه آمده است: در اوایل قرن 16 میلادی در دهکده ای نزدیک شهر استراتفورد در ایالت واریک انگلستان زارعی موسوم به ریچارد شکسپیر زندگی می کرد. یکی از پسران او به نام «جان» در حدود سال 1551 به شهر استراتفورد آمد و در آنجا به شغل پوست فروشی پرداخت و «ماری اردن» دختر یک کشاورز ثروتمند را به همسری برگزید. این زن در 26 آوریل 1564 پسری بدنیا آورد و نامش را «ویلیام» گذاشت.
    این کودک به تدریج پسری فعال و شوخ و شیطان شد و به مدرسه رفت و مقداری لاتین و یونانی آموخت، ولی به علت کسادی شغل پدرناچار شد برای امرار معاش مدرسه را ترک کند و شغلی برای خود دست و پا کند. گفته اند که ابتدا شاگرد قصاب شد، ولی چندان به ادبیات علاقه داشت که هنگام کشتن گوساله ها خطابه میگفت و شعر می سرود. در سال 1852، در 18سالگی، دلباخته دختری بیست و پنج ساله به نام «آن هاتاوی» ،از اهالی دهکده مجاور شد. این دو عروسی کردند و به زودی صاحب فرزند شدند  .در این ایام زندگی پر حادثه شکسپیر آغاز شد. او به قدری تحت تأثیر هنر پیشگان سیار و هنر نمائی آنان قرار گرفت که تنها به لندن رفت تا موفقیتی کسب کند و بعدا زندگی مرفه تری برای خانواده اش فراهم آورد.
    پس از ورود به لندن به سراغ تماشاخانه های مختلف رفت. در آغاز اغلب به حفاظت اسب های مشتریان مشغول بود، ولی کم کمبه درون تماشاخانه راه یافت و به تصحیح و تکمیل نمایشنامه های ناتمام پرداخت و خود روی صحنه آمد و نقش هایی ایفا کرد و وظایف دیگر پشت صحنه را بر عهده گرفت. این تجارب همه برای او مفید واقع شد. در همین دوره کارش را چنان با مهارت انجام میداد که حسادت هم قطاران را بر می انگیخت.شبها در ساعت فراغت همه در میکده ی «دوشیزه دریا» جمع میشدند و به خنده و تفریح و صحبت ی پرداختند. در آنجا لطیفه گویی و شوخ طبعی و بیان جذاب او اطرافیان را مسحور می ساخت. در آن دوره هنر پیشگی و نمایشنامه نویسی حرفه ی محترم و محبوبی تلقی نمی شد. افراد طبقه متوسط، که تحت تأثیر شدید تلقینات مذهبی قرار داشتند، آن را مخالف شئون خود می دانستند. تنها طبقه اعیان و مردم فقیر بودند که علاقه ای به نمایش و تماشا خانه نشان می دادند.

    نمایشنامه شکسپیر

    شکسپیر قطعات منظومی سرود که باعث کسب شهرت او شد. در سال 1594 شکسپیر در نمایشنامه ای کمدی در حضور ملکه الیزابت اول در قصر گرینیچ بازی کرد و در سال 1597 اولین کمدی خود را به نام «تلاش بیهوده عشق» در حضور ملکه نمایش داد. از آن پس نمایشنامه های او مرتباً تحت حمایت ملکه نمایش اده می شد.الیزابت در سال 1603 زندگی را بدرود گفت،ولی تغییر خاندان سلطنتی باعث تغییر رویه ای نسبت به شکسپیر نگشت و جیمز اول به او و بازیگرانش اجازه رسمی برای نمایش اعطا کرد. نمایشنامه هایش در تماشاخانه «کلوب» در ساحل جنوبی رود تیمز بازی می شد. این تماشاخانه به صورت مربع مستطیل دو طبقه ایساخته شده بود که مسقف بود، ولی خود صحنه از اطراف باز بود و تقریباً در وسط قرار داشت و به ساختمان دو طبقه منتهی می گشت. از قسمت فوقانی آن اغلب به جای ایوان استفاده می شد. شکسپیر به زودی موفقیت مادی بدست آورد و سرانجام در مالکیت تماشاخانه سهیم شد.
    این تماشاخانه در سال 1613 در ضمن بازی نمایشنامه «هنری هشتم» سوخت و سال بعد که افتتاح شد شکسپیر حضور نداشت، چون با دارایی سرشارش به شهر خویش بازگشته بود تا به استراحت بپردازد.

    آثار ویلیام شکسپیر,بیوگرافی ویلیام شکسپیر,زندگی نامه ویلیام شکسپیر

    در آوریل 1616 شکسپیر چشم از جهان فرو بست و گنجینه بی نظیر ادبی خود را برای هموطنان و تمام مردم جهان به جای گذاشت. آرامگاه ویلیام شکسپیر در کلیسای شهر استراتفورد قرار دارد و خانه مسکونی او به همان وضع اولیه، در همان شهر،همواره زیارتگاه دوستداران ادبیات و هنر بوده است. هر سال در آن شهر جشنی سه یاد این مرد شهیر بر پا می شود.

    زندگینامه کامل ویلیام شکسپیر,کتاب های ویلیام شکسپیر,نمایشنامه های ویلیام شکسپیر

    آثار ویلیام شکسپیر

    شکسپیر در طی 24 سالی که به نویسندگی و کارگردانی اشتغال داشته (یعنی از 1588 تا 1611 ) حدودا 27 اثر معروف و مشهور دارد که به ترتیب تاریخ نگارششان در زیر ذکر شده
    1.تیتوس اندرونیکوس (تراژدی)، ۹۰- ۱۵۸۸پ
    2.تلاش بیهوده عشق (کمدی)، ۱۵۹۰
    3.کمدی اشتباهات (کمدی)، ۱۵۹۱
    4.رومئو و ژولیت (تراژدی)، ۹۵- ۱۵۹۱
    5.دو نجیب زاده ی ورونا (کمدی)، ۹۳-۱۵۹۲
    6.رویای یک شب نیمه تابستان (کمدی)، ۹۴-۱۵۹۳
    7.تاجر ونیزی (کمدی)، ۱۵۹۶
    8.رام کردن زن سرکش (کمدی)، ۱۵۹۷
    9.زنان شوخ طبع وینزر (کمدی)، ۱۵۹۸
    10.هیاهوی بسیار برای هیچ (کمدی) ،۱۵۹۸
    11.آنچه دلخواه توست (کمدی)،۱۵۹۹
    12.شب دوازدهم (کمدی) ، ۱۶۰۰
    13.قیصر (ژولیوس سزار) (تراژدی)،۱۶۰۱
    14.آنچه به نیکی پایان پذیرد نیک است (کمدی) ،۲-۱۶۰۱
    15.هاملت (تراژدی)، ۱۶۰۲
    16.کلوخ انداز را پاداش سنگ است (کمدی معمایی) ،۱۶۰۳
    17.ترویلوس و کرسیدا (کمدی-تراژدی معمایی)، ۱۶۰۳
    18.اُتللو (تراژدی)، ۱۶۰۴
    19.لی یر شاه (تراژدی)، ۱۶۰۵
    20.مکبث (تراژدی)، ۱۶۰۶
    21.آنتونی و کلئو پاترا (تراژدی)، ۱۶۰۷
    22.تیمون آتنی (تراژدی) ، ۸-۱۶۰۷
    23.کوریولانوس (تراژدی) ، ۱۶۰۸
    24.پریکلس (تراژدی) ،۱۶۰۸
    25.سیمبلین (تراژدی)، ۱۶۰۹
    26.توفان (کمدی)،۱۶۱۰
    27.داستان زمستان (کمدی)،۱۱-۱۶۱۰

    ویلیام شکسپیر

    شکسپیر در حقیقت شاعر انسانیت و نقاش خصایل نیک و بد انسان است. نمایش نامه های تاریخی او به وقایع بیروح و کهنه روح تازه می بخشند و شخصیت های واقعی ادوار مختلف را با طرز فکر و عادات و خصوصیات هر کدام برای خواننده مجسم می سازند. قدرت ویلیام شکسپیر در تلفیق و ترکیب صحنه های پراکنده و ارائه آنها به صورت یک جریان واحد حاکی از زبردستی بی نظیر او در فن نمایش است. نمونه ی این هنر را می توان در تشریح دوره ی نفرت انگیز سلطنت جان یا کناره گیری ریچارد دوم یا مصیبت های هانری چهارم یافت. هنر ویلیام شکسپیر در تجسم صحنه های تراژدی و کمدی به اوجی می رسد که بی سابقه است. او قادر است تماشاچی را بی اختیار به خنده وا دارد یا اشک تأثر او را سرازیر کند. بازیگرانی از قبیل فالستاف و گوبو و دلقک های نمایشنامه های مختلف او همه نمونه های جالبی از این قدرت ابداع است. در صحنه های درام کمتر وقایعی در ادبیات مانند مرگ کلئو پاترا، رفتار دختران لیر شاه نسبت به پدر، مرگ رومئو و ژولیت، خفه شدن دزدمونا بدست اتللو، و برخی از صحنه های مکبث یافت می شود.

    در اغلب کتاب های ویلیام شکسپیر و نمایشنامه های او ارواح یا پریان و جادوگران نقش دارند. نمونه ی آن اوبرون و پک، روح قیصر، روح پدر هاملت، و سه خاهر جادو گر(در مکبث) است. می توان گفت که نمایشنامه های او از لحاظ تنوع موضوع، دامنه وسیع واژگان، طرز تشریح وقایع، و وحدت هدف و نتیجه ،کم نظیر است و اگر چه در هر نمایشنامه وقایع متعددی مانند رشته های رنگارنگ به هم بافته شده ولی گویی که همه ی این رشته ها تزییناتی است که در عین حالی که به این قالب بزرگ ادبی شکوه و جلوه خاص می بخشد، سادگی و پیوستگی و وحدت زمینه ی اصلی را از بین نمی برد و از لطف و تناسب آن نمی کاهد.

     منبع : parvaresheafkar.com

    admin
    جمعه 21 دی 1397 - 18:24
    بازدید : 266
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 111
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه